22.7.06

Op zoek naar ...

Hennie is vanmorgen naar haar moeder. Sinds ik digitale foto's maak, is er wanorde ontstaan in het archief van de opnames. Ik heb ze in mappen geplaatst (1996). In deze map staan weer sub-mappen zoals 01jan1996. Op dit moment plaats ik foto's in de sub-map 01jan2006. Ik heb sinds 1995 duizenden digtale foto's gemaakt en tevens honderden gewone foto's gescand. Probeer daar nu maar een bepaalde foto te vinden. Frank heeft in de jaren 90 in de hele wereld werk verricht. Wij hielden contact via computer, fax en gsm. Ik weet nog dat ik iedere reis op een wereldkaart bijhield. Deze kaart is met verhuizen verdwenen. Maar volgens mij moet hij ergens op een foto staan in de mappen 1995 of 1996 of 1997. Niet als hoofdmotief maar als deel van de achtergrond.
Gevonden!!
Op deze kaart staan reizen naar: Zweden, USA. Brazilie (daar heeft hij een half jaar gewerkt en zijn vrouw Ivy leren kennen), Australie, Indonesie, Singapore, Maleisie, Zuid-Korea, Hongkong, China, Japan. Kleinere landen in Europa staan niet vermeld, alleen Zweden. Daar bevond zich de firma (Toolex), waarvoor hij werkzaam was. Het was een spannende tijd.